Post Page Advertisement [Top]



Upoznali smo se na fakultetu. Razmenili neke materijale i onda počeli da se družimo. Prvo na predavanjima onda i van fakulteta. Meni koja nikad nisam imala mnogo muške pažnje nije dugo trebalo da se zaljubim u njegovu naklonost prema meni. Drugarsku, kako se ispostavilo kad me nekoliko nedelja kasnije upoznao sa novom devojkom. Bilo mi je krivo, priznajem, ali sam vremenom potisla osećanja, zgotivila tu devojku i postala mu najbolji prijatelj. Raskinuli su pre dva meseca. Ja sam u međuvremenu upoznala jednog dečka i otkad sam mu rekla da ću verovatno biti s njim osećam naglu promenu u njegovom ponašanju. Prvo je počeo da kuka kako ću ga zaboraviti sad kad budem imala dečka, onda da mi tepa i da mi piše skoro po ceo dan. Ja ne znam koji mu je đavo, drag mi je kao drug i sigurno ga neću zapostaviti, znam sebe, nisam takva, stvarno mislim da nema potrebe za tim dodatnim metodama "da me zadrži".
Izvor: ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib