Post Page Advertisement [Top]



Moja majka je poznata glumica. Ona je zadržala svoje prezime kad se udala, pa ja nosim očevo. S njim je rijetko kad u javnosti, a mene nikad nije vodila pred kamere. Malo tko zna o njenom privatnom životu. Moj otac se brine o meni jer ima normalno radno vrijeme, ide na roditeljske sastanke, vozi me na trening. Čak ni moji vršnjaci ne znaju tko mi je majka. No, nije to sad toliko bitno. Ono što mi smeta je da ona puno putuje, uvijek snima nešto u raznim djelovima države, ali i Europe. Nije često doma i nekad se osjećam kao da ju uopće ne poznajem. Nekad imam osjećaj da me samo otac odgojio. Često pričam ocu kako bih voljela da je više uz nas, ali on misli da je ovo sasvim dovoljno. Možda je njemu, ali ne i meni. U jednoj seriji glumi majku kojoj su djeca sve na svijetu, koju voli više od svega. Želim da se i ja tako osjećam, a ne tužno kao sad.

Izvor: Ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib